תעופת ערב
נשלח: ב' יולי 25, 2011 8:54 pm
שמתי לב כאשר מעיף את היונים ביום הן עפות כל אחת לעצמה .
לעומת זאת בתעופה של בין ערביים - ערב היונים עפות בלהקה לא צפופה.
את השובך אני מסמן להם עם תאורה היקפית ובנוסף פרוזקטור שמאיר כלפיי מעלה.
זמני התעופה קצרים יותר ולפי מה שאני מצליח לקלוט גם הגובה נמוך יותר.
חשוב לי להעיף גם בערב על מנת לשמור על רצף של תעופה יומיומית - לפחות אחת ליום.
באופן כללי אני מעיף בשלושה הרכבים:
הרכב ראשון - 12 יונים, לאימון כללי ולהנאה מכמות יונים גדולה יחסית בשמיים. החיסרון - היונים הכבדות יותר מורידות תוך זמן קצר את המעופפות הטובות
הרכב שני - קיט של 7 יונים - צעירות יותר ומעופפות טוב שנותנות זמן של כ חצי שעה אך ברגע שיונה שתיים מתעייפות ומאבדות גובה וזמן הן מושכות את הטובות.
אני מעיף ככה כאשר אני מחפש פשרה בין כמות לאיכות
הרכב שלישי - קיט של 3-4 יונים מתוכן 3 צעירים ונקבה אחת בוגרת, מגיעים להעלמויות ולגובה רב מאד ולדעתי עם מיקוד באימון ובמזון (מה שכרגע עדיין אני לא עושה) אף יגיעו לזמנים ארוכים יותר.
לעומת זאת בתעופה של בין ערביים - ערב היונים עפות בלהקה לא צפופה.
את השובך אני מסמן להם עם תאורה היקפית ובנוסף פרוזקטור שמאיר כלפיי מעלה.
זמני התעופה קצרים יותר ולפי מה שאני מצליח לקלוט גם הגובה נמוך יותר.
חשוב לי להעיף גם בערב על מנת לשמור על רצף של תעופה יומיומית - לפחות אחת ליום.
באופן כללי אני מעיף בשלושה הרכבים:
הרכב ראשון - 12 יונים, לאימון כללי ולהנאה מכמות יונים גדולה יחסית בשמיים. החיסרון - היונים הכבדות יותר מורידות תוך זמן קצר את המעופפות הטובות
הרכב שני - קיט של 7 יונים - צעירות יותר ומעופפות טוב שנותנות זמן של כ חצי שעה אך ברגע שיונה שתיים מתעייפות ומאבדות גובה וזמן הן מושכות את הטובות.
אני מעיף ככה כאשר אני מחפש פשרה בין כמות לאיכות
הרכב שלישי - קיט של 3-4 יונים מתוכן 3 צעירים ונקבה אחת בוגרת, מגיעים להעלמויות ולגובה רב מאד ולדעתי עם מיקוד באימון ובמזון (מה שכרגע עדיין אני לא עושה) אף יגיעו לזמנים ארוכים יותר.